mar 10 2015

Praca polega na wykonywaniu zadań oraz instrukcji...


Komentarze: 0

Praca polega na wykonywaniu zadań i poleceń narzuconych na nas odgórnie przez jednostki, które są od nas wyżej w hierarchii korporacji i w strukturze przedsiębiorstwa, w jakim pracujemy. Jeśli jesteśmy na stanowisku kierowniczym, to otrzymujemy zadania od szefa firmy lub od zarządu. Natomiast jeśli jesteśmy robotnikami, którzy wyłącznie egzekwują zadania mniej istotne i słabiej płatne, to mogą być one narzucane przez kierownika zmiany. Wiele zależy od tego, jak opisuje się struktura firmy. Praca może nas motywować do rozwoju poprzez leasing pracowniczy. Niekiedy nie pragniemy jej wykonywać. Czemu? Jest to stereotypowa ludzka reakcja dotyczące braku motywacji, ochoty, skupienia czy też wszelkich uczuć powiązanych z precyzjami w wykonaniu pracy. To w żadnym razie nie jest takie odpowiednie, ponieważ w krajobrazie pracy odbierane jest to jako brak profesjonalizmu lub też brak chęci do pracy. Taki pracownik nie przydaje się w firmie oraz nie jest już pomocny dla pracodawcy, który automatycznie ma prawo taką osobę zwolnić oraz pokazać jej dokument odnośnie do wypowiedzenia z pracy.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz